Bermula ari yang baru

Aduh...pagi-pagi jam bunyi dekat sejam..
masih tak bangun lagi..huhuhu...
Malas nyer nak gi keje pagi tadi..

Yela..dah seminggu lebih cuti..
Penyakit Malas tu biasa la..Membiak..
Sampai ari isnin nie..lagi la..
Huhuhu..

Walau macam mana pun..
kena gak dtg keje..
Tak nak lah nanti mencacatkan rekod kedatangan yang bersih tu..
hehehe..Lagipun,kontrak tinggal 3 bulan jer lagi...

Nieyla dah start standby carik keje lain nie...
Yela..keje skrg nie blm tentu lagi sambung atau tetap kan..
so,sediakan payung sebelum hujan kan..
Tapi dalam keadaan skrg nie..keje payah sungguh nak dapat..
Tak ape la...pelan2 la...insya'allah...rezeki itu de di mana2 kan...
betul x?hehehe

2 comments:

  1. ramai kwn2 kita dilanda mood malas....raya punya psl...nama pon raya sebulan kan...

    owhh nieyla kena carik keje lain lps ni ehh..ssg gak kan...huhu

    ReplyDelete
  2. taw xpe...masih dlm mood raye lah kak..macam nie..kalau raya sebulan..malas pun sebulan la..heheheh...ha'ah...kena carik keje len..kptsn tok sambung masih blm de ape2 perkembangan..=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...