Balik keje terus masak..

Wah..tak pernah2 balik keje masak sepanjang bulan puasa kali nie..
Ehh...bukan pemalas yer sebab nyer balik umah jer..
Semua mak dah buat..hehehe
Tapi kes semalam entah kenapa entah..
Tersangat lah rajin...
Balik umah terus masak..

Teringin nak makan makaroni bakar..
Last makan masa tingkatan 3..
Hehehe...buat sendiri gak..
Semalam pun buat sendiri...
Masa buka tu makan lauk yang mak masak dlu..
Sebab kalau tak makan nanti mak kecik ati..
Penat2 die masak..kte x makan kan..

Lepas makan masakan mak..
Giliran makan masakan nieyla plak..
huhuhu...siap kasi jiran lagi...hahahah..
Macam la sedap sangat kan...
huhuhu...Tapi pas makan memang nak lagi....
hehehe...semalam satu bekas abis di makan..
Bukan la nieyla sorang yang makan...heheh
Anak-anak buah sekali makan..
Siap soh wat lagi tu...
Ingat pagi raya nanti nak wat..=)yum2...

3 comments:

  1. dah rajen tu bagus la...makaroni lagi...kak fieza dh takda mood nk masak2 last2 ramadan ni..sebok wt kueh raya...

    ReplyDelete
  2. hehehehe...sedap plak makan semalam...kawan2 sume soh wat lagi nanti open house..hehehe..kuih nieyla dah stop buat dah..=) tgh tunggu raye jer..hehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...