puasa buat main2 plak...

Kejap jer dah tengah hari kan...
Ari isnin terasa lama plak..hehehe
Tadi sempat lah borak2 ngan kawan opis kejap td..
Macam2 cerita la tapi tak de la yg mengumpat org..(x baik bulan pose)

Macam nie cter nyer...
minggu lepas kawan nieyla nie die balik kelantan..
Singgah la kat kawasan rehat..(tempat xleh sebut)..
Sebab nak solat zohor..
Sementara menunggu ayah die balik dari surau..
Kawan nieyla tu dok la dalam kereta..



Tiba-Tiba................



Ade la seorang lelaki nie..
Dengan selamba nyer bawak air milo ais bungkus dan burger..
Ingat kan nak simpan tok buke ke ape..
Tup...Tup...dengan selamba n tidak segan silu..
Die makan...minum...Ya Allah...teruk nyer...
Yang lagi menyedihkan...
Insan yang tak ade moral tu..bukan la budak kecik..
ataupun remaja...umor orang tu dalam lingkungan 40-an ke atas la..
ish...ish...ishh...

p/s:klu yer pun kita x puasa...tapi ingat la org kat sekeliling nie..klu kanak2 nmpk...ape persepsi die??pk la sndr...

2 comments:

  1. dorang tu bkn ape... mmg jenis yg tk taat agama maybe tlepas pndang pon bulan ramadan ni adalah bln puasa..ntah ke tk perasan pon owg suma puasa...dia sorang je sebok melantak..! mcm2 da dunia akhir zaman ni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...